گردهمایی بزرگ مدارس فوتبال خوزستان

امروز گردهمایی بزرگ مدارس فوتبال استان خوزستان بود. که این تجمع در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد. خانواده های بسیاری برای دیدن این مراسم آمده بودند. مسئولین ورزشی و رئیس هیئت فوتبال خوزستان و فرماندار اهواز. همگی آمده بودند.

در اثنای برنامه که اجرا شد مجری برنامه از رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان دعوت کرد به جایگاه رفته و به ایراد سخن بپردازد. جناب آقای عامری گلستان.( رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان )

ابتدا بسیار متعجب شدم. اما نه مثل اینکه ایشان رئیس هیئت فوتبال خوزستان شده بودند. آنقدر خنده ام گرفته بود که نگو. و مرتب در اثناء سخنرانی ایشان بی اختیار میخندیدم. مرتب به اطراف خود نگاه میکردم مبادا کسانی که در اطراف من نشسته اند بگویند این یارو دیوانه شده.

همانطور که فکر میکردم او برای صحبت کردن هیچ چیزی نداشت که بگوید. فقط به مسائل کلیشه ای اشاره کرد که بجز ناامیدی چیز دیگری را برای مخاطب دربر نداشت. دقیقا سریال سه پنچ دو به ذهنم رسید. دراین سریال اگر به خاطر داشته باشید آقای سوری که از فوتبال چیزی نمی داند آمده تا فوتبال را نجات دهد. شخص جناب عامری گلستان هم نه تنها از فوتبال چیزی نمیداند که حتی بطور کامل یک مسابقه فوتبال را تا به آخر ندیده است. گمان کنم که آمده است فوتبال خوزستان را نجات دهد. البته خودشان هم بطور غیر مستقیم به این موضوع اشاره کردند.

تاسف بارتر از همه موقعی بود که جناب آقای گرشاسبی رئیس تربیت بدنی استان خوزستان بعد از جناب عامری گلستان به پشت تریبون رفته و به ایراد سخن پرداختند. بعد از سخنان مقدماتی و البته اشاره به مدال آوری های ورزشکاران خوزستان در میادین جهانی و آسیایی و قهرمانی کشور به قهرمانی تکواندو کاران زن هم اشاره ای کردند که صاحب سه مدال نقره در رشته هان مادنگ شدند. و البته به این همه افتخار آفرینی فخر فروختند. و دست آخر هم گفتند: (نقل به مضمون) به توصیه جناب آقای عامری گلستان گوشه ای از عملکرد هیئت فوتبال را برای شما قرائت میکنم. خیلی جالب بود. گزارش فعالیت هیئت فوتبال را رئیس تربیت بدنی و نه رئیس هیئت فوتبال خوزستان ایراد کردند. این اوج هنر نمایی مسئولان عالی رتبه ورزش خوزستان بود که امروز به اجرا در آمد. البته گمان میکنم بسیار از مردم هم متوجه این افتضاح و آبرو ریزی نشدند. به هر حال بگذریم تا این جماعت نابلد و حقه باز در راس امور باشند هیچ توقعی برای رسیدن ورزش خوزستان به اوج نداشته باشید.


نظرات 4 + ارسال نظر
غلامرضانجفی سولاری شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:10 http://yarshida.blogfa.com

سلام

بابا ایول مثل اینکه وبگردی ما شما را هم گرفتار کرده!

خیلی جالب بود

اما وبلاگ استاد یحیی باز نشد

ممنون و موفق باشی

عزیز دل برادر

محمدرضا ریحانی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:11

سلام اشاره به عملکرد ورزشی استان از سوی مدیرکل یکی از وظایف هر وی میباشد ولی بازی خوردن از هیئتهای ورزشی عدم اشراف به ورزش را از طرف وی حکایت میکند، بنده خدا نمی داند ما در حال حاضر در جمهوری اسلامی ایران دارای32 استان است و زمانی که فقت 8 استان در این رقابتها شرکت میکنند یعنی دور ریختن بودجه یک هیئت و به جای افتخار شرمساری را بدنبال دارد این حساب سر انگشتی اهمیت بخش شکست اجسام را در فدراسیون تکواندو مشخص میکند جالب اینکه تا به حال فدراسیون مقتدر تکواندو جمهوری اسلامی به دلیل درجه اهمیت بخش هانمادانگ (شکست اجسام) هیچ تیمی را با هزینه خود یا کمیته محترم ملی المپیک به هیچ مسابقه برون مرزی اعزام نکرده و برای مسابقات داخلی هم هیچ هزینه ای نمی کند زیرا قصد دور ریز پول ورزش خود را ندارد ولی چرا هیت تکواندو خوزستان به این نتیجه رسیده که بجای پیش برد واقعی این ورزش به خرید مدال در یخشی که هیچ عاقلی در آن سرمایه گذاری نمیکند روی آورده به نظارت شایسته دستگاه ورزش استان بر عملکرد هیتها برمیگردد !!!!!!

سلام جناب ریحانی عزیز. دفاع از عملکرد هیئت ها وظیفه مدیرکل تربیت بدنی است نه ارائه گزارش. ایشان گزارش فوتبال را بجای رئیس هیئت برای مردم قرائت کردند. دفاع از عملکرد هیئت ها در جایی اتفاق می افتد که رئیس مستقیم آن هیئت حضور نداشته باشد.

یحیی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:38

حاجی یه سری بزن نظر بزار جیگر

غ . صادق آبادی دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:01 http://sadeghabadi.persianblog.ir

بهتره وارد مقوله ورزشهای دیگر نشویم زیرا از هدف خودمان دور شده و ممکن است آنرا فدای نظرات تلافی جویانه دیگران کنیم .فوتبال کلاف هزار سر است که دوری از مسائل آن خیر دنیا وآخرت را بدنبال دارد.

سلام استاد عزیز.
قصدم این نبود که مسائل فوتبال را نقد کنم یا بخواهم مشکلات آنرا حل نمایم. فقط قصدم نقد برنامه ای بود که در آن حضور داشتم.
ضمنا فکر میکنم نقد عمکرد مسئولان تربیت بدنی وظیفه همه ورزشکاران میباشد.
از راهنمایی تان سپاسگذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد