استاد عابدین صادق آبادی

در این پست و پست های آینده تصمیم دارم تا از عکس های قدیمی اساتید تکواندو که وجود تکواندو در استان خوزستان وامدار زحمات بی دریغ آنهاست قرار دهم. انشاالله تکواندو کاران نسل جدید که از پیش کسوتان خود اطلاع کمتری دارند بتوانند آنها را شناخته و از روش و منش آنها استفاده کنند.

در این اولین پست عکس های استاد بزرگوارم عابدین صادق آبادی را میگذارم انشاالله در پست بعدی به معرفی و بیوگرافی ایشان خواهم پرداخت. 





نظرات 21 + ارسال نظر
ی یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:38 http://ط

ط

یحیی یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:10

استاد یه سری به وبلاگم بزن نظر بده .

کوروش محمدی دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:34

سلام استاد عزیزی
از اینکه عکس هایی از استاد بزرگ استاد صادق آبادی را گذاشتی دستتان درد نکند. تکواندو استان با مدیریت ایشان روزهای خیلی خوبی را داشت که حالا فقط خاطرات و حسرتش به دل نسل جدید مانده است.

سلام کوروش جان. خیلی خوشحال هستم که در اینجا شما را ملاقات میکنم. هیچگاه روزهای با هم بودن را فراموش نمیکنم. همواره در فکرتان هستم. آرزوی سلامتی و توفیق برایتان دارم.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:02

با سلام. واقعا عکس های زیبایی هستند. تکنیک ناب تکواندو را باید از اساتید واقعی آموخت.
دستتان درد نکند.

علیکم السلام.
خواهش میکنم. وظیفه بود.

[ بدون نام ] دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:03

سلام استاد عزیزی. امیدوارم بار دیگر استاد صادق آبادی به تکواندو باز گردد تا ما هم بتوانیم از وجود ایشان استفاده کنیم.
تشکر از اینکه ما را با این اساتید آشنا میکنید.

با سلام. من هم امیدوارم که این اتفاق بیافتد. از محبتتان متشکرم.

دان ۰ دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:06

با سلام به شما استاد عزیز.
خیلی خوشحال شدم که این عکسهای زیبا را دیدم. لطفا بیوگرافی استاد صادق آبادی و استاد شمس را برای اطلاع ما بگذارید. اگر از شاگردان این دو استاد هم عکس یا بیوگرافی بگذارید متشکر خواهم شد.

با سلام.
حتما در آینده این کار را خواهم کرد.

یک رهگذر دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:08

سلام. من تکواندو کار نیستم ولی از دیدن عکس های زیبایی که گذاشتید بسیار خوشم آمد. دستتان درد نکند.

سلام. خوشحالم که خوشتان آمد.

داریوش یحیی دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:08

استاد عزیزی سلام از اینکه عکسهای زیبا و در خورجایگاه استاد اخلاق و ورزش خوزستان و تئوریسین بزرگ مبارزه گراند مستر استاد صادق آبادی را به فرزندان تکواندو خوزستان ارایه نمودی بسیار خوشحال شدم در صورت امکان از استاد شمس ،غلامحسن طهماسبی ،غلامرضا صادق آبادی استاد سالمی استاد میرزائی و دیگر عزیزان را نیز معرفی کنی اجر دوچندان خواهی برد زیرا بعضیها که دیر بدنیا آمدند این عزیزان را یا نمیشناسند یا خودشان را زده اند به........و این بزرگان را بگونه دیگر یه جامعه معرفی میکنند.

سلام استاد عزیز. حتما این کار را خواهم کرد. از خود شما هم عکسهای زیبایی دارم که خواهم گذاشت.

یوپچاگی دات کام دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:10

سلام استاد عزیزی. خیلی تشکر میکنم از اینکه این تصمیم را گرفتید. منتظر عکسهای زیبای بعدی تان هستم.
راستی اگر از وضعیت استاد صادق آبادی در حال حاضر هم بنویسید ممنون میشویم.

سلام. انشاالله خیلی زود خواهم نوشت. فعلا بدانید که ایشان در حال حاضر در نیروگاه برق آبادان بعنوان مدیر عامل خدمت میکنند.

یوپچاگی دات کام دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:11

سلام استاد. راستی یادم رفت بپرسم اسم استاد صادق آبادی را درست نوشته اید؟ مگر اسم ایشان استاد سعید نیست؟

سلام دوست عزیزم.
اسم شناسنامه ای استاد عابدین است ولی معروف به استاد سعید میباشند.

غ . صادق آبادی دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:54 http://sadeghabadi.persianblog.ir

استاد عزیزی سلام
شناساندن پیشکسوتان امری بسیار شایسته میباشد تا تکواندو کاران جوان بدانند چه کسانی جوانی خود را وقف پیشرفت تکواندو نمودند اما اکنون نه تنها یادی از آنها نمیشود بلکه به بدی شناسانده میشوند همه باید بدانند که سالهای ۶۰ الی ۸۰ دوران طلائی تکواندو خوزستان بوده وتکواندو کاران خوزستان از نظر تکنیک و اخلاق زبانزد همه بوده اند . اساتید قدیمی بخاطر اخلاص و یکدلیشان تکواندو را به اوج رساندند .متاسفانه این اساتید در خارج از دیار خودشان بیشتر شهرت دارند تا در خوزستان و این بخاطر کم لطفی شاگردانشان میباشد. برای من تعجب دارد که برادری در وبلاگ خودش من را استاد خود معرفی کرده ولی وقتی از کنارش رد شدم من را نشناخت .انشاءالله جوانان تکواندو گذری به گذشته داشته باشند تا آینده را بهتر بسازند.

سلام استاد عزیز.
از اینکه به وبلاگ بنده تشریف آوردید و نظرتان را مرقوم داشتید بسیار سپاسگذارم. همینطور است که میفرمایید. امیدوارم کاری را که قصد انجامش را داریم باعث رفع این کمبودها بشود.

حاج حسین سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:03

باسلام می شود از سوابق درخشان استاد یحیی مدرکی رو درج کنید که خیلی ها نگویند چطور دان ۷ شد شما لطف کنید مدارک ایشان را در وبتون تزنید کا همگان تدتنند

سلام. بالاخره نفهمیدم سوابق ایشان را بزنم یا نزنم. ضمنا قسمت آخر نظرتان نامفهوم بود.

یوپچاگی دات کام سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:20

سلام استاد عزیزی. یک نفر با نام غ صادق ابادی در اینجا نظر داده. آیا واقعا ایشان با استاد صادق ابادی نسبت دارند یا از عوامل نفوذی هستند. خیلی حواستان را جمع کنید.

سلام دوست عزیز. ممنون از حساسیتی که داری. ایشان استاد غلامرضا صادق آبادی برادر تنی استاد سعید میباشند. از تکواندو کاران قدیمی اهواز است که در آینده در خصوص آن مطالب بیشتری خواهم نوشت.
گفتم برادر تنی که چند روز دیگه کسی نگوید ایشان برادر ناتنی استاد است.

مفسر تکواندو سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25

سلام استاد عزیزی. لطفا سری به این وبلاگ بزنید ببنید که در مورد شما و دیگر اساتید چه چیزهایی نوشته.
http://teakh.blogfa.com/

سلام دوست عزیز.
به آدرسی که دادید رفتم. نظری هم برایش گذاشتم. بصورت کلی فکر میکنم اگر بخواهیم وقتمان را با پاسخ دادن به این افراد تلف کنیم از هدف اصلی مان که تمرین تکواندو است بازمی مانیم. بگذارید دیگران به نوشته های سراسر توهین آنها پاسخ بدهند. ما هم جواب اصلی را به روز قیامت واگذار خواهیم کرد.

سعید طهماسبی سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:05

سلام به همه تکواندو کاران محترم نظرات دوستان عزیز را خواندم از این که می بینم نسل جدید به دنبال شناخت تکواندو خوزستان هستند از شما استاد گرامی می خوام که واقعا در امر اطلاع رسانن به نسل جدید دریغ نکنید در خصوص استاد یحیی همین را برای شما بگویم که ایشان از قهرمانان اسبق کشور بوده وحداقل هوگو ومبارزه را می فهمد دان 7 ایشان هم نتیجه زحمتشان می باشد من به جرات می گم که ایشان مبارزگر خوبی بودند

سلام استاد عزیز. خیلی خوشحالم که در اینجا شما را می بینم. از اینکه قابل دانستید و نظرتان را گذاشتید سپاسگذارم. استاد یحیی مشکلش این است که بله قربان گو و بادمجان دور قاب چین نیست. انتقاد خود را صریح بیان میکند. حتی ممکن است من هم از بعضی از مواضعش راضی نباشم اما ایشان را به صداقت و سلامت نفس می شناسم و همواره به او احترم گذاشته و میگذارم. همینکه ایشان از رزمندگان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس میباشند یک مویشان به هزاران نامردی که به خیانت پناهنده کشورهای غربی شده و آبروی استان رابرده اند می ارزد.

سعید طهماسبی سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:12

در جواب عرایض شما بگویم که یک عده از تکواندو کاران که رفتند وپناهنده شدن ابروی تکواندو استان را بردند هیج بلکه شخصیت قهرمانان استان وکشور را نیز زیر سئوال بردنددر همین جا از تکواندو کاران عزیز تقاضا دعا برای بهبودی هرجه سریعتر یکی از بجه های تکواندو کار محمد عالمی سعید را از در گاه خداوند منان ارزومندم--سعید طهماسبی

سلام استاد عزیز. من هم امیدوارم که خداوند هر چه زودتر شفای عاجل به ایشان عنایت فرماید.

شاهین پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 http://shahinbavian.com

سلام استاد
خدایش وقتی عکسهای قدیمی رو آدم نگاه میکنه حال میکنه متاسفانه تکواندوکارای امروزی ما ...

سلام دوست عزیز.
واقعا دود از کنده بلند میشود.

غ.صادق آبادی جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:33

سلام
خیلی خوشحال کننده است وقتی میبینی عزیزانی هستند که مسائل را دنبال میکنند و در شیاب جانگ سایبری تکواندو همراه با مبارزین هویت گام بر میدارند . قدر این بچه ها را باید دانست . شعار ما افتخار تکواندو خوزستان است . حال هر کس میتواند یاری کند یا علی البته بدون مسائل توهین آمیز . محبت و یکدلی قدرت می آورد نه جدایی و تفرقه . متاسفانه تجربه پیشکسوتان دیگر خریداری ندارد وگرنه اساتید جدید سریعتر پیشرفت می کردند اما حیف که شیطان درون همیشه در کمین است(غرور)

حاج خلیل جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:35

با عرض سلام خدمت حاج آقا عزیزی
از ایتکه پیشکسوتان تکواندو استان را به نسل جدید معرفی میکنید از شما متشکرم چون ، متاسفانه نسل جدید ، پیشکسوتان واقعی خود را نمی شناسد که با این حرکت شما نیرنگ بعضیها را که میخواهند وجود این بزرگواران را کمرنگ کنند را از بین خواهید برد . باز هم ممنون

سلام علیکم.
بعنوان وظیفه خود به این رسیدم با معرفی بزرگان تکواندو که حق استادی و پدری به گردن ما دارند بتوانم گوشه ای از زحمات آنان را جبران سازم. امیدوارم که مورد قبول واقع شود.

شاهین جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:08 http://shahinbavian.com

سلام استاد عزیزی
خوبی حاجی؟
ما که دوستت داریم ولا استاد درد دلا زیاده از موقعی که استاد سعد و استاد شمس حضورشون کمرنگ شده خدایش اختلافات بیشتر شده ولا انگار همه مثل کبک سرشون زیر برفه یه جورایی بنیانگذارشدن و فقط توهین به پیشکسوتان و بزرگان تکواندو خوزستان میکنند بخدا خجالت داره بیش از ۵۰ سایت و وبلاگ در باره تکواندو خوزستان وجود داره بجایی که بیان برای پیشرفت مطلب بزنن خصومتهای شخصیشونو نشون میدن آخه تکواندو ما چه جایگاهی تو کشور داره؟؟؟ دریغ از یه ملی پوش. بزرگی هم تا میخواد بیاد پادرمیونی کنه با بی احترامی باش برخورد میکنن الان هم بوسیله دستمال یزدی که این روزها زیاد شده تکواندو ما پر شده از کارشناس و دکتر تکواندو شناسنامه من و برادرم پیش استاد سلیمانی و استاد یحیی و بقیه اساتید قدیمی مشخصه بعضی ها که شناسنامه ندارن چطور به پیشکسوتان استان جرات میکنن توهین کنن به کوری چشم حصودها هم چنان ما بکار خودمون ادامه میدیم پول مفت هم نداریم دستمال یزدی بخریم با کارمون ارتقاپیدا میکنیم
بازم شرمنده سرت و درد اوردم
بای

سلام علیکم.
شاهین عزیز از لطفتان ممنون هستم. انشاالله همه چیز رو براه خواهد شد.

داریوش یحیی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:45

سینا جان خاهشن تو دم از تکواندو نزن اخه تو کجای تکواندو هستی عددی نی ستی برادر عزیز-برو به کارت برس -سابقه من اندازه سن توه بچه -شما برید و کارهایی که دوستان شما میکنن رو جمع کنید

سلام. هر وقت شجاعت آن را پیدا کردید که خودتان را به نام معرفی کنید جوابتان را خواهم داد. این روش انسانهای پست است که با نام دیگران نظر بگذارند. از این بی هویتی دست بردارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد