استاد یحیی داور نمونه کشور


در پایان مسابقات تکواندو نوجوانان کشور که طی دو روز به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد، جناب استاد دایوش یحیی داور بین المللی، به انتخاب کمیته داوران فدراسیون بعنوان داور نمونه مسابقات انتخاب و معرفی شدند.

این خبری مسرت بخش برای استان خوزستان و خصوصا خانواده تکواندو بود که میتوانست به نحو شایسته ای از آن بهره برداری و استفاده شود. استعدادهای نهفته در تکواندو خوزستان کم نیستند اما متاسفانه مدتی است خارج از چهارچوبه هیئت در حال رشد و ترقی میباشند. با مدیریت جدید و نظری که هیئت تکواندو در پیش گرفته، ظاهرا قصد آن را ندارند این توانمندی ها را دیده و از آن به نفع رشد و اعتلای ورزش تکواندو استفاده کند.

در این رویداد مهم هیچ گونه خبری در مطبوعات و صدا و سیمای خوزستان مبنی بر انتخاب داور نمونه مسابقات، دیده نشد. در حالی که روابط عمومی هیئت تکواندو میتوانست از این مهم به بهترین وجه به نفع تبلیغ رشته تکواندو استفاده کند.

دوستانی که با بنده آشنایی دارند میدانند که زیاد اهل گله مندی و مخالفت کردن نیستم ولی در مواردی که اینگونه حق یک استان ضایع میشود، سکوت کردن به معنای همراهی با طرف مقابل است. اگر همه دوستان عزیز در یک همچنین مواردی صدای اعتراض خود را ولو در محیط مجازی منعکس سازند مطمئنا این صدا به گوش مسئولان هیئت تکواندو و سایر مسئولان اداره کل تربیت بدنی خواهد رسید. اما در غیر اینصورت متاسفانه باید شاهد به قهقرا رفتن تکواندو خوزستان باشیم. کسانی که اهل تحقیق و مطالعه هستند میتوانند به پیشینه و گذشته نه چندان دور تکواندو استان خوزستان مراجعه کرده و ببینند که در آن دوران تکواندو استان در کجا قرار داشته و  در حال حاضر کجای کار است.

بگذریم قصد تلخ کردن کاممان را بعد از شیرینی کسب این افتخار نداشتم. برای استاد یحیی در هر کجا که هست آرزوی سربلندی و علو درجات دارم.

نظرات 16 + ارسال نظر
کارشناس تکواندو شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:44

سلام حاج آقا سینا عزیزی . ولا ما که شما رو با لباس تکواندو ندیدیم . هر بار هم که دیدیم با لباس آخوندی بوده . حالا نمی دونم از کی تا حالا شدی استاد مهدی عزیزی . . علی کل حال شما که توی گود تکواندو نیستی لطفا در مورد تکواندو استان اظهار نظر نکن و همون آخوندی رو بچسب خیلی بهتره . گول رفیقای نا باب رو هم نخور . هر چند که اینایی که روزا تو پوست میشن ُ پشت پرده همه قوم و خویش اند .

سلام کارشناس تکواندو.
اولا میلاد امام زمان را تبریک میگویم.
ثانیا تقصیر شما نیست که ما را در لباس تکواندو ندیده اید زود آمده اید و زود هم میخواهید بروید. ولی این موضوع از دو حال خارج نیست یا شما تازه کارید و یا اینکه در زمان ما شما خیلی کوچک بوده اید. و حالا چهره ها را به خاطر نمی آورید.
کافی است از اساتیدتان در مورد گذشته ما سوال کنید متوجه خواهید شد که ما هم لباس تکواندو را به تن کرده ایم.
ثالثا در خصوص رفقا هم باید بگویم همین ادعایی که از سابقه ما دارید نشان گر اطلاعات شما از اطرافیانتان است. بهتره شما مواظب دوستان اطراف خود باشید. همین کسانی که امروز از اساتید شما هستند در دوران ما رشد کرده اند. اگر قرار بود ما هم مثل شما با آنها برخورد کنیم خدا میداند که چه سرنوشتی برای تکواندو رقم میخورد.
رابعا کسی که خود را پشت اسامی مجهول مخفی میکند و به اظهار نظر میپردازد قبل از اینکه خود را کارشناس معرفی کند، دست خالی خود را برای همه رو کرده است. بگذارید عنوان کارشناس را دیگران برای شما انتخاب کنند نه خودتان.

علیرضا نجاتیان یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:56

کسب عنوان داور نمونه کشور توسط استاد اخلاق و تکواندو را به شما و جامعه تکواندو خوزستان تبریک میگم
استاد از صحبتهای کسانی که به سادگی خودشان را به فرزندان ((بچه)) عباس مروانی میفروشند دلگیر نشو اینها آنقدر از اخلاق بدورند که اگر در ورزش زورشان به کسی نرسد حرمتهای شخصی و عرفی روحانیت را هم زیر پا میگذارند برای آنها همان بس که بچه یکسری خائن به ایران و ایرانی باشند

سلام جناب نجاتیان. روحانی بودن یا دانشجو بودن نمی تواند به ورزشکار بودن ضربه ای بزند. احتمالا ایشان از روحانیت تصویری غلط در ذهن خود دارند. والا مگر نمی توان هم درس روحانیت خواند و هم کار ورزشی کرد. یک کارشناس تکواندو باید نقد فنی داشته باشد. والا این مسائل خاله زنکی در همه جا به فراوانی دیده میشوند.

رضائیان یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:01

کسب موفقیت بهترین داور کشور شدن توسط استاد یحیی در این عید بزرگ بر همه تکواندو کاران استان مبارک باد

صابر یزدانی یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:15

استاد اگر اینها شما را بجا نمی آورند مشکل خودشان نیست مشکل پدرشونه که برای تولید ایشان کمی دیر اقدام کرده وگرنه نام سینا (مهدی)عزیزی (سیمبوکالا)برای تکواندو کاران خوزستان نامی آشناست در ضمن این بیچارها در تکواندو هم اینقدر دیر بدنیا آمدند که دبیر هیئت در دوران طلائی تکواندو دهه 70 را نمی شناسند اینهم مشکل ایشان نیست تقصیر از کسانیست که اینها را راهنمائی میکنند چون آنها هم در آن زمان بچه یک عده دیگر بودند .

سلام جناب یزدانی عزیز. ممنون از محبتتان. من نمی دانم اسم هر کس چه ارتباطی با سابقه کاری او دارد. فکر میکنم آنها بجز این مسائل حاشیه ای چیزی برای نقد کردن ندارند و الا از آنها غفلت نمی کردند. در کارنامه کاری ما چه در مبارزه و چه در هیئت همین بس که نقطه سیاهی که بتوانند به آن ایراد بگیرند پیدا نکردند. خداوند همه ما را به راه مستقیم خود هدایت کند.

kourosh mohammadi یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:57 http://www.tkdroeselare.be

jenab ostad aghayeh azizi salam,
az inkeh bazi az dostn taekwondo ostan shoma ra nemishenasann motassefam,fekr mikonam ke asatid anha dar morrefi nasl ghabl az anha gheflat nemodeahann,ya inke az royeh gharaz varzi in mataleb ra minevisann ke in basi jayeh tassof mast,
ostad khiliha ghablan nabodann ke bebinn taekwondkaran khozestani hamchon shoma ha ,ostadan yahya ,dawoudi,hammadi,va khilie digar az dostan shahrestani ,barayeh nameh khozestan az jano del mayeh migozashtann,bedon emkanat be mosabeghati ke ba mini bos ke 24 saaet zaman mibord ,agar taekwondo ostan chan din nafar hamchon ostad azizi dashat khilie az moshkelat hal mishod,ala be jayeh ehant be hamdigar vaght eftekhar be ham mibashad,omidvaram ke asatid ke az karhayeh farhani taekwondo ghafel nabashann,

سلام کورش عزیز. از اظهار محبت و لطفت سپاسگذارم. راستش اصلا دلم نمی خواست که برای این دوست نا آشنا جوابی بنویسم. ولی دلم نیامد او را چند کلامی نصیحت کنم.
به هر حال برایت آرزوی سربلندی و توفیق دارم.

محسن میرجلیلی یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:36

کسب عنوان برترین داور کشور توسط استاد داریوش یحیی را به جامعه ورزش تبریک عرض نموده همچنین باید در خصوص اظهار نظر بعضی که خودشان را کارشناس مینامند نباید گله کرد چون به قول خودشان اینها باکسانی که از این دست موفقیتها بدرد می آیند قوم و خیشند و در موردشان همین بس که تا کور شود هرانکه نتواند دید . توان واقعی تکواندو خوزستان نه در مدیریت ضعیف و ناکار آمد هیئت بلکه در درون نصل روبه بیداری تکواندو خوزستان است

مجتبی پازوکی یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:46 http://mojtabapazuki.blogfa.com/

با سلام خدمت دوست بزرگوار استاد عزیزی - ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) نظرات شما بسیار بجا و قابل تأمل است. اگر امثال شما در تکواندو خوزستان نبودند ما پیشینه ای نداشتیم که به آن استناد کنیم. باعث افتخار ماست که با تمام مشکلات موجود در تمام موارد هنوز کسانی در لباس پاک روحانیت در جامعه ورزش خوزستان بخصوص تکواندو حضور دارند که همین عزیزان عاملی هستند که اجازه نمی دهند عده ای چهره پاک ورزش و هنر تکواندو را به فساد بکشند. شاید سن و سابقه بنده به زمانی که امثال شما برای استان خوزستان زحمت می کشیدند و افتخار آفرینی می کردند قد ندهد ولی فکر می کنم آنقدر شعور دارم که وقتی در مورد شخصی اظهار نظر می کنم حداقل به جایگاه و مقام ایشان آگاهی پیدا کنم. البته از اساتیدی چون شما بسیار گله دارم که چرا این همه مدت سکوت کردید زیرا عده ای از این فرصت استفاده کرده و جایگاهی برای خود فراهم نمودند و ادعای ارث و میراث از تکواندو خوزستان دارند. بهرحال ضمن آرزوی موفقیت برای شما امیدوارم در آینده بزرگانی چون شما را در عرصه تکواندو خوزستان بیشتر مشاهده کنیم. با تشکر...

سلام جناب پازوکی عزیز. ممنون از اظهار لطفتان. البته همواره سکوت نشانه ضعف و کنار گود بودن نیست. در بسیاری از موارد سکوت بالاترین فریادهاست. ما و امثال ما حرفها برای گفتن در سینه داریم که اگر روزی جامعه تکواندو گوش شنوایی برای دانستن آن داشته باشد البته با احترام به همه دوستان، آنها را خواهیم گفت. اگر امثال بنده سکوت اختیار کردیم به این معنا نبوده که حرکت های هیئتی را هم دنبال نمی کردیم.
به هر حال امیدوارم روزی را شاهد باشیم که خوزستان برای بار دیگر به روزهای اوج خود برسد و البته این احتیاج به یک انقلاب بزرگ در این رشته دارد.

احمد رضا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:51

با سلام خدمت استاد عزیزی.
من هم با نظر شما موافقم. کوتاهی هیئت در این موضوع کاملا مشهود است.

دان 1 دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:26

سلام. استاد من هم با شما موافقم. هیئت برای مدال آورندگان هان مادانگ در بوق و کرنا میکند ولی برای معرفی داور نمونه کوتاهی میکند. این ظلم نیست؟

سلام دوست عزیز.
اینکه این مساله ظلم است یا خیر باید اهالی تکواندو اظهار نظر کنند. بنده هم به نوبه خودم این موضوع را گوشزد کرده ام. هر چند که معرفی مدال آورندگان هان مادانگ هم وظیفه هیئت است.ممنون از اظهار نظرتان.

سلام خسته نباشید بنده نویسنده وبلاگ بررسی رویداد ها و تحولات تکواندو خوزستان به آدرس tkdkhouzestan.blogfa.com هستم. علت انتخاب نام مستعار کارشناس تکواندو برای خود این بود که اعلام نمایم وابسته به هیچ شخص یا گروهی در تکواندو خوزستان نیستم و حداقل زمینه ذهنی برای این موضوع در جامعه تکواندو استان ایجاد نکنم. با خبر شدم شخصی از نام مستعار (کارشناس تکواندو) برای گذاشتن نظر در وبلاگ استاد عزیزی استفاده کرده و تراوشات ذهنی خود را بیان نموده وگرنه کسی که در بخشی کارشناس باشد باید از لحاظ گفتار این موضوع را ثابت کند نه اینکه به شخصی اهانت نماید و بسیار زشت تر از آن به لباس روحانیت یا به قول ایشان آخوندی توهین کند. به این دلیل بر آن شدم مواردی را خدمت دوستان عرض نمایم زیرا همین موارد هستند که تکواندو خوزستان را رو به نابودی هدایت می کنند به سمت منطقی که می گوید هرکه با ما بود و نظرش مساعد با ما خوب است و مستحق تمجید و ارتقاء رتبه. وهرکه ما را نقد کرد و معایب ما را گفت می شود دشمن و مستحق انواع توهین ها. در بین مسئولین تکواندو استان ما همین به به و چه چه ها جایگاه و آبرو می آوردند. کسی که توانایی ندارد منطق ندارد، درک صحیح ندارد و مطمئن باشید حتی پیش همان اشخاص که به به و چه چه می کنند هم جایگاه ندارد بلکه جایگاه و احترام او تا وقتی است که آن پست و مسئولیت را دارد وگرنه آبرویی که به زور و تهدید جمع شود به پشیزی نمی ارزد و این موضوع را بعد از کنار رفتن آقایان از مسند قدرت٬ جامعه تکواندو خوزستان مشاهده و لمس می کند. گفتم "مسند قدرت" زیرا که هرکه از آنها تمجید نکند مورد حمله و توهین قرار می گیرد و مسئولین از رتبه فعلی خود سوءاستفاده های شخصی می کنند. مطلبی که همواره به آن اشاره کردم. مدتی بنا به ملاحظاتی که در وبلاگ خود می آورم در این موارد به خاطر تکواندو خوزستان سکوت کردم ولی با دیدن این اقدامات تخریبی حتما مطالب جالب توجهی برای تکواندوکاران عزیز خوزستانی بیان می کنم تا عمق مشکلات مسئولین استان و کسانی که توسط آنها جایگاه گرفتند را لمس کنید. ضمن تشکر از شما استاد محترم شاید مشکل از ماست که بخوبی جایگاه شما را برای تکواندوکاران خوزستانی تشریح نکردیم وگرنه شما که اهل اعلام سوابق شخصی خود نیستید. این مورد یکی از مواردی است که حتما در آینده به آن می پردازم. شادکام باشید...

با سلام و احترام متقابل. هر چند که از نام شما اطلاعی ندارم ولی از محبتتان سپاسگذارم. قبلا از وبلاگتان دیدن کرده بودم و از مطالب خوبتان استفاده برده ام. از روشنگریتان هم قدردانی میکنم. پاینده باشید.

ایزدی دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:01

سلام حاجی ای ول بابا یارو یه .....شکری خورد ولی این نشان میده که جامعه واقعی ورزش چقدر آگاه و دقیقاً واقعاً حاجی ای ول داری ای ول

محمدپور دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:07

استاد سلام منهم به نوبه خودم کسب این موفقیت بزرگ را به کوری چشم دشمنان اسلام و مسلمین به استاد داریوش یحیا و تمامی ورزشکاران استان خوزستان تبریک مگویم .اگر امکان دارد از بیوگرافی استاد یحیی کمی بنویسید بسیار خوب میشود .

سلام دوست عزیز.
چشم حتما این کار را خواهم کرد.

مالک سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:17 http://taekwondo2012.com

باسلام خدمت استاد عزیزی.منم به نوبه خودم این موفقیت را به شما واستادیحیی تبریک میگم.درباره مطلبتون هم اینکه واقعا درست میگید هیت همیشه همایتش از افرادی بوده که هیچ کاری برای تکواندوی استان نکردن.

محب چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:25

سلام حاج آقا . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما به درگاه خداوند منان و همچنین عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه بندگی خدا . لطفا به محمد حسین بگید یه سری به وبلاگش بزنه ، چندتا نظر براش گذاشتم . ممنون . دعامون بفرمائید .

سلام علیکم. بنده هم برای حضرتعالی و همه مومنان آرزوی قبولی طاعات و عبادات را در این ماه شریف و رحمت دارم. امیدوارم که در این ماه قلوب همه مومنان خصوصا جامعه تکواندو هر چه بیشتر به هم نزدیک تر شده و تزویر و ریا و دروغ از آن رخت بر بندد.

طرفدار تکواندو جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:15

سلام حاج آقا
درسته که میگن مطلب استاد یحیی در مورد موضع هیئت شوش واقعی نیست ؟ آخه من به سایت هیئت شوش مراجعه کردم و دیدم که تکذیب کردن برای استاد یحیی پیغام کذاشتم ولی هنوز جواب نگرفتم حالا میخوام شما جواب سئوال منو بدین . منتظرم

سلام علیکم. چه کسی این را گفته ممکن است که اسم و مشخصات گوینده را ذکر بفرمایید. هیئت تکواندو شوش نمی تواند آنچه را که در قسمت نظرات وبلاگ استاد یحیی قرار داده است را تکذیب کند. تمامی مشخصات رایانه ای که با آن این اقدام را به ثبت رسانده اند موجود است. ip کامپیوتر و سرور مرکزی که اقدام به ارسال آن نموده در اختیار است. البته باز هم وبلاگ شوش این تکذیبیه را اصلاح کرده است. در واقع آنچه استاد یحیی در سایت خود از قول هیئت شوش گذاشته بود همین یادداشت نظرات بود و نه بیشتر.

محب چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 http://www.moheb16.blogfa.com

با عرض سلام و خداقوت خدمت شما استاد گرامی . حاج آقا لطفا از وبلاگ بنده دیدن بفرمائید و در صورت صلاح دید آن را لینک بفرمائید . ممنون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد