موافقت فدراسیون تکواندو با استعفای مهماندوست

((فدراسیون تکواندو ضمن موافقت با استعفای رضا مهماندوست به زودی سرمربی جدید تیم ملی را معرفی خواهد کرد.))


این خبری بود که دیروز در سایت رسمی فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران منتشر شد. و بهت و حیرت اهالی تکواندو را در پی داشت. آنطور که بنده از موضوع اطلاع پیدا کردم و از رادیو مصاحبه جناب مهماندوست و جناب ذوالقدر را گوش کردم، اختلاف ناشی از پرداختی پولی از سوی کمیته ملی المپیک به مربی محترم جناب آقای مهماندوست بوده. که در این اثناء اختلاف نظرهایی هم بوجود آمده بود. و تا آنجایی که بنده مطلع بودم و خود آقای مهماندوست مطرح کردند ایشان هنوز استعفای خود را کتبی ارائه نداده بودند. و موضوع بصورت شفایی عنوان شده بود. به هر حال موضوعی که میتوانست با آرامش و بدون حاشیه و با ورود مسئولان کمیته ملی المپیک حل و فصل شود اکنون به مشکلی برای فدراسیون و ورزش مدال آور تکواندو تبدیل شده. اکنون که تیم باید تمام تمرکز خود را معطوف به مسابقات المپیک کرده و از به حاشیه رفتن بپرهیزد ناخواسته و بصورت غیر منتظره درگیر حواشی شد.

مشکلات تیم در حال حاضر فقط انتخاب سرمربی تیم نیست، که البته کم نیستند مربیانی که لیاقت نشستن در این پست را دارا میباشند، ولی نکته مهم این است که سرمربی باید بتواند خود را با اعضای تیم هماهنگ کرده و با روحیات و نقاط ضعف و قوت تکنیکی تیم آشنا گردد. که خود این موضوع و اشراف پیدا کردن به آن وقت زیادی را از سرمربی جدید خواهد گرفت.

در هر حال امیدواریم که مرحله انتخاب سرمربی با موفقیت به پایان برسد و شایسته ترین افراد انتخاب شده و مشغول بکار شوند.

و اما سخنی با مسئولان محترم فدراسیون تکواندو.

آنطور که بنده از رسانه ها شنیدم، آنها ( رسانه ها ) بدنبال پیگیری قبول استعفای جناب مهماندوست هستند و البته تا رسیدن به جوابی قانع کننده دست از سر فدراسیون بر نخواهند داشت. موضوعی که در شرایط فعلی برای تیم تکواندو که نیاز به تمرکز دارد مانند سم است. و فدراسیون باید این مشکل را بطوری مدیریت کند که کمترین آسیب متوجه تیم ملی شود.

ضمن اینکه همه مسئولان باید آستانه تحمل خود را بالا برده و در برابر کوچکترین انتقاد یا اعتراض هر چند که ناحق باشد، آرامش و بردباری خود را از دست نداده و بصورت قهری و یا حذفی با اینگونه مسائل برخورد نکنند.

در آخر برای فدراسیون تکواندو و همه دست اندکاران تیم ملی تکواندو آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد